Zona di Bocas Del Toro

Circa l'area vicinu à u nostru resort di Panama

Sognu

E 8 Isule Abitate di l'Arcipelagu Bocas del Toro

L'Auropei, i Sudamericani è i Centramericani anu in vacanze quì per anni, ma pochi americani anu intesu parlà di Bocas del Toro, per ùn esse micca visitatu. U cantautore americanu Jimmy Buffet serve cum'è una eccezzioni, postu chì hè in vacanze in Bocas del Toro annantu à l'anni.

Hè u tempu per più americani per unisce à u divertimentu in stu paradisu caraibicu. Allora, pò esse apprupriatu di dumandà: "Chì faria Jimmy Buffet?"

L'Arcipelagu Bocas del Toro hè cumpostu di ottu isule abitate è più di 200 isule di mangrove chjuche perfette per u kayak.

Isla Colon

L'Isula Colón hè a più grande è ciò chì a più cunzidira l'isula principale in l'arcipelagu. Quì truverete Bocas Town cù un picculu aeroportu internaziunale - offre voli da Panama City è San Jose, Costa Rica - un hospitalu novu, hotel affascinanti, ristoranti è bar in più di Starfish Beach, Bluff Beach, Paunch Beach è L'isula d'uccelli.

Sognu

Isla Carenero

Un viaghju in a regione ùn hè micca cumpletu senza almenu una visita à Carenero. Questa piccula isula tropicale si trova direttamente à l'est di Bocas Town. U viaghju in barca di dui minuti richiede una tarifa di taxi in barca $ 2-$ 5 secondu a zona di Carenero chì vulete esplorà.

I lucali è i visitatori si dirigenu à Bibi's on the Beach per i deliziosi piatti di aragosta di u ristorante sopra l'acqua. I veduti acquamarini di Bibi facenu un locu ideale per natà prima o dopu à manghjà. Sè vo site in taxi à Carenero dopu à u bughju, l'ospiti spessu si dirigenu à l'Aqua Lounge Bar & Hostel per gode di un cocktail è fighjà i luci di Bocas Town à traversu l'acqua.  

Escursionisti ambiziosi camminanu u percorsu perimetru di Carenero per vedute spettaculari è spiagge. Sicondu u tempu di l'annu, a natazione pò esse imprudente in u latu est di l'isula, casa di u famosu Carenero Point surf break. A marea di ripicca nantu à e spiagge affacciate à u mare aperto pò esse periculosa quandu i swells sò grandi.

Isla Bastimentos

Un taxi d'acqua di 10 minuti da Bocas Town vi purterà à Isla Bastimentos, casa di alcune di e spiagge più spettaculari di a zona. U dock rickety hè nantu à u latu di mangrove di l'isula. I visitori sò tenuti à pagà $ 5 per persona per aduprà u percorsu chì finisce in a splendida Red Frog Beach. A tarifa vale a pena u percorsu ben curatu attraversu una jungla verde.

Red Frog Beach hè perfetta per natà, stendu in bar in stile caraibicu, è gode di chilometri di acqua cristallina è sabbia bianca.

À u sudu, Polo Beach hè à circa una meza ora di marchja da a spiaggia di Red Frog. Basta à seguità l'acqua à a vostra manca è ùn pudete micca mancà stu locu idilliacu di snorkeling. Polo, l'omonimu di a spiaggia, hà custruitu una piccula capanna quì 55 anni fà quandu avia 20 anni. Oghje, i visitori trovanu Polo in questa stessa capanna, grilling aragosta, granci, pesci è risu di coccu. L'aragosta è u risu di coccu costa $ 15, è Polo vi dicerà: "Manghja finu à sazia". Chjamemu "tuttu ciò chì pudete manghjà aragosta" in i Stati Uniti

I surfisti si dirigenu à l'isolata Wizard Beach, tipicamente accessu via una strada di jungla da a cità di Old Bank.

Sognu

Isla Cristóbal

Appena oltre a punta miridiunali di l'Isla Cristòbal si trova l'Isla Frangipani, l'isula privata di Bocas Bali. À punente di Frangipani è nantu à a riva miridiunali di Cristòbal reside Dolphin Bay Preserve. U latu nordu di Cristóbal hè a casa una splutazioni cù passeggiate à cavallu.

Isla Solarte

Questa isula di mangrove hè à pocu pressu in barca da Bocas Town. I scuba scuba è i snorkelers amanu i fantastichi scoglii di coralli di Isla Solarte, cumpresu u famosu situ di immersione Hospital Point.

Sognu

Isla Popa

Solu un picculu percentuale di i visitori di l'Arcipelagu Bocas del Toro anu u piacè di sperienze Isla Popa. A 30 minuti in barca da Bocas Town, stu paradisu vale a pena una visita per l'amatori d'uccelli.

Isla Pastores

A più vicinu à u cuntinente, l'Isla Pastores, o l'Isula di i Pastori, hè a seconda più chjuca di l'ottu isule abitate in l'arcipelagu. Stu santuariu pacificu hè statu chjamatu dopu à un inglese chì campava quì à u principiu di u 1800. Hà custruitu u chjassu originale trà Almirante è Chiriqui Grande, chì diventò dopu una strada.

Sognu

Isla Cayo Aqua

L'unica isula senza alloghji, a bella Cayo Agua hè a più luntanu da a cità di Bocas, cusì i visitori ùn ne sentenu micca assai. Ancu s'è pocu hè scrittu annantu à Cayo Agua in Internet, e so spiagge sò i più intaccati, lasciati per i turisti più avventurosi.